Reklamné predmety a korporátny dizajn

Vytvoriť z firmy značku a dostať ju do povedomia širšej verejnosti je pomerne náročný proces. Jedným z nástrojov marketingu, ktorým možno firmu odlíšiť od ostatných a vytvoriť tak jej jedinečný a špecifický profil, je tzv. firemná identita, ktorej hovoríme aj korporátna, alebo corporate identity. Korporátna identita znamená aj jednotnú identitu, ktorou sa firma prezentuje, a pod ktorou vystupuje. Korporátna identita je, zjednodušene povedané, propagačný štýl firmy. Budovanie korporátnej identiy by malo prebiehať strategicky, dlhodobo a cielene. Korporátna identita zahŕňa korporátnu komunikáciu, korporátnu kultúru a korporátny dizajn.Všetky tieto prvky vytvárajú nezameniteľný imidž firmy.
Logo ako dôležitá súčasť korporátneho dizajnu
Veľmi dôležitý prvok firemnej identity, ktorý je v rámci reklamných predmetov dôležitý, je logo. Logo vytvára povedomie o značke, preto je dôležité venovať zvýšenú pozornosť už jeho samotnému výberu. Logo, spolu s ostatnými prvkami korporátneho dizajnu, tvorí osobitý profil firmy, ktorý ju odlišuje od ostatných. Kvalitné a pekné logo je nástrojom zviditeľnenia sa. Umiestnenie loga na reklamné predmety je zásadným faktorom v podporovaní firemnej identity, ako aj v rámci vytvárania a udržiavania povedomia o firme.
Kde všade uplatniť korporátny dizajn?
Korporátny dizajn tvorí niekoľko prvkov, ktoré sa podieľajú na jednotnom vizuálnom štýle firmy. Od značky, cez logo, až po farbu či písmo. Ak si firma vytvorí svoj vlastný jednotný vizuálny štýl, nesmie zabúdať na to, že sa musí objavovať na a vo všetkom, čo s firmou súvisí. Na predmetoch, ktoré sú súčasťou korešpondencie, ale i propagácie firmy. Zájsť však možno ešte ďalej a uplatniť tento štýl aj na webe, to znamená, umiestniť čo možno najviac prvkov korporátneho dizajnu na Vašu webovú stránku. Ak nosia Vaši zamestnanci pracovné oblečenie, nezabúdajte na uplatnenie korporátneho dizajnu aj prostredníctvom pracovného oblečenia. Korporátny dizajn sa musí stať súčasťou Vašej korporátnej identity, pri jeho uplatňovaní teda nezabúdajte ani na detaily.
Korporátny dizajn a reklamné predmety
Reklamné predmety, ako dôležitá zložka propagácie firmy, sa stali tiež súčasťou korporátneho dizajnu. Preto treba vedieť, ako na nich uplatniť prvky korporátneho dizajnu čo najefektívnejšie. Prezentujte svoje logo! Prezentovanie loga prostredníctvom reklamných predmetov je veľmi účinný spôsob zviditeľnenia Vašej firmy. Reklamný predmet môžete zladiť s Vašou korporátnou farbou, použiť naň i Vaše korporátne písmo. Čarovať sa dá aj s tvarmi, napríklad v prípade obľúbených USB kľúčov. Možností je nekonečne veľa. Ak Vám reklamné predmety môžu pomôcť pri budovaní firemnej identity, neváhajte. Korporátny dizajn môžete v rámci reklamných predmetov uplatniť decentne i minimalisticky, ale pokojne môžete aj experimentovať. Zo širokého sortimentu reklamných predmetov, ktoré nájdete u nás máte vždy na výber.
- DTF potlač na textil: moderná a spoľahlivá pre každý merch
- Firemná identita: Čo to je, z čoho sa skladá a prečo je základom úspešnej značky
- Ako sa správne starať o textil s DTF potlačou, aby vydržal čo najdlhšie
- Uteráky - ideálny darček pre klientov a silný nástroj brandingu
- Zvýšte svoju viditeľnosť na sociálnych sieťach pomocou reklamných predmetov
- Farba roka alebo dizajn manuál? Čo by malo ovplyvniť výber reklamných predmetov?
- Ofsetová tlač: Ako funguje a prečo je stále populárna
- Zlatý rez: Čo to je a ako ho využiť v dizajne?
- Digitálna tlač: Tipy pre lepšiu kvalitu a úsporu nákladov
- Firemné oblečenie: ako vplýva na firemnú kultúru?
- Darčeky pre zamestnancov: Ako vybrať vhodné firemné darčeky?
- Účtovanie reklamných predmetov: Ako na to? [Postup]
- Antistresové pomôcky: Pomôžu vám zbaviť sa stresu?
- Work-life balance: Praktické tipy na šťastný a úspešný život
- Ako vás smart hodinky nakopnú k zdravšiemu životnému štýlu?
- Čo je wellbeing a ako ho podporiť na pracovisku?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
- Ako na propagáciu vašej značky?
- Darujme nemocniciam písacie potreby
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- 5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
- Porazte konkurenciu nápaditosťou
Perá a písacie potreby
Zápisníky, bloky, portfólia
Fľaše, hrnčeky, termosky
Kľúčenky, šnúrky na krk
Zapaľovače
Dáždniky, slnečníky
Ekologické predmety
Reklamné predmety pre deti
Vianoce
Tričká
Polokošele
Košele
Mikiny
Vesty
Bundy
Športové oblečenie
Reflexné odevy
Ostatný textil
Šatky, šály, kravaty, rukavice
Čiapky
Deky, uteráky
Plátené tašky
Nákupné tašky
Tašky na dokumenty
Tašky a obaly na notebooky, ipod, tablet
Ruksaky, batohy, tašky na rameno
Cestovné tašky
Športové tašky
Príručné tašky, ľadvinky
Špeciálne tašky
Peňaženky
Zákazková výroba
Papierové tašky
Darčekové tašky
Kalendáre
Diáre
Notesy
Novoročenky
Ostatné kalendáre a diáre
Powerbanky
Nabíjačky
Chytré hodinky
Audio
Ostatná elektronika
Slúchadlá
Počítačové doplnky
Telefóny
Káble
SSD disky
Adaptéry
Zvlhčovače vzduchu
Ventilátory
