Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
Najlepší čas na nákup firemných kalendárov a diárov je začiatkom septembra, respektíve ešte v druhej polovici letných prázdnin. V tomto čase je ešte ponuka kalendárov a diárov široká a máte k dispozícii takmer neobmedzený výber. Čím bližšie je koniec roka, tým máte menšiu šancu zohnať diár či kalendár presne podľa Vašich predstáv. Počas Vianoc býva totiž ponuka tovaru už obvykle obmedzená, najlepšie kusy sú väčšinou vypredané a aj termíny výroby majú tlačiari plné.
Výber kalendárov je ku koncu roka už značne obmedzený.
V CreoCom tlačíme stolové, nástenné, týždenné i trojmesačné kalendáre. Široká ponuka zahŕňa rovnako denné, týždenné či vreckové diáre. Na všetky predmety vieme zároveň umiestniť logo Vašej firmy, vďaka ktorému bude spolupracovanie s Vašou spoločnosťou ešte nezabudnuteľnejšie.
Nezabudnite
- Ak podarujete zákazníkom kalendár s Vašim logom, budú ho mať na očiach po celý rok. Štúdie ukazujú, že až 89 % všetkých ľudí, ktorí počas dvoch rokov získali nejaký reklamný predmet, si pamätá názov spoločnosti, ktorá je s ním spojená.
- Buďte všímavý! Pri kalendároch a diároch môžu mať zákazníci rôzne preferencie. Potrebujú mať prehľad v štátnych sviatkoch Slovenska či krajín EÚ? Uprednostňujú meniny českého alebo slovenského kalendára?
- Obal predáva. Využite jeho reklamný potenciál a vymyslite niečo kreatívne, čím si získate Vašich zákazníkov. Odlíšte sa od ostatných personalizovanou grafikou.
Ako vybrať správny kalendár?
Najlepší darček je doslova predmet ušitý na mieru. Buďte pozorný k Vašim zákazníkom a všímajte si, aké kalendáre uprednostňujú. Všetky typy reklamných predmetov sa dajú zároveň potlačiť, napríklad netradičnou grafikou alebo logom Vašej firmy. Už je len na Vás, čo si vyberiete. Nezabudnite však, že vhodne zvolená potlač kalendárov môže byť v konečnom dôsledku perfektnou reklamou pre Vašu spoločnosť.
Stolové kalendáre - V našej ponuke nájdete aj kalendáre, ktoré sú učené napríklad na pracovný stôl či konferenčný stolík nachádzajúci sa vo firemnej kancelárii. Všímajte si, čo preferujú Vaši zákazníci a na základe ich záľub zvoľte vhodnú tematiku na pokrytie Vášho kalendára. Možností je veľa – príroda, varenie, autá či domáci miláčikovia? Tu si môžete pozrieť našu ponuku stolových kalendárov.
Nástenné kalendáre - Vaši zákazníci nepohrdnú ani kalendármi, ktoré si môžu zavesiť priamo na stenu. Originálne verzie obrazových kalendárov spestria aj tie najvšednejšie miestnosti a zároveň sa stanú každodenným propagátorom Vašej spoločnosti. Pozrite si našu širokú ponuku nástenných kalendárov.
Trojmesačné kalendáre - Tento typ nástenných kalendárov je oproti iným oveľa prehľadnejší, keďže vďaka nemu môžu Vaši klienti plánovať svoje aktivity až mesiac dopredu. Zároveň majú prehľad o aktuálnom, ale aj predošlom mesiaci. Trojmesačné kalendáre využívajú predovšetkým špedičné firmy a spoločnosti zamerané na financie.
Aký druh diára je vhodný pre Vašich klientov?
Niektorí zákazníci uprednostňujú skôr nenápadné diáre, než (viac-menej) verejne vystavené kalendáre. Naproti nim je diár oveľa praktickejší – zmestí sa do vaku, ale aj dámskej kabelky. Zákazníci ho môžu mať neustále pri sebe a v prípade potreby si do neho vedia zapísať aj potrebné termíny či osobné poznámky.
Už je len na Vás, aký typ diára pre nich zvolíte. Malý, veľký, čierno-biely, farebný, s kvalitným obalom z kože alebo z recyklovaného materiálu. Každý z nich má svoje prednosti, pri diároch je však potrebné pamätať aj na samotnú formu rozvrhnutia dní. Zvolíte radšej podrobné plánovanie, ktoré je súčasťou denného diára alebo jeho prehľadnejšiu týždennú formu?
Denný diár - Väčšina klientov obľubuje denný typ diára, keďže ide o veľmi podrobnú a rozsiahlu formu zapisovania poznámok. Každá strana tu predstavuje jeden pracovný deň, vďaka čomu má zákazník množstvo priestoru na zapísanie svojich povinností, aktivít či udalostí, na ktoré by mohol v pracovnom zápale aj zabudnúť. Diár navyše obsahuje ročný kalendár, ktorého súčasťou je tiež stručný prehľad sviatkov.
Týždenný diár - Nemenej obľúbené je týždenné plánovanie, ktoré môže byť pre niektorých klientov oveľa prehľadnejšie. Diár je o niečo tenší, nakoľko má jeden týždeň rozvrhnutý na celú dvojstránku. Hoci ponúka menej priestoru na zapisovanie, pre niekoho môže byť veľmi praktickou pomôckou na plánovanie tých najdôležitejších udalostí. Zároveň obsahuje kalendárium celého roka a tiež stručný prehľad sviatkov.
Vreckový diár - Ako už z názvu vyplýva, v tomto prípade ide o diár menších rozmerov, vďaka čomu sa vmestí aj do vrecka. Oproti týždennému diáru je zase o čosi prehľadnejší, ale tiež stručnejší, keďže dvojstránka diára môže predstavovať napríklad dvojtýždňový alebo až mesačný prehľad dní.
8 až 12 dní
Pri kalendároch a diároch je to 50 kusov. Pri výrobe na mieru je možné objednať až 100 kusov kalendárov a 250 kusov diárov.
Konečná cena závisí od typu kalendára alebo diára, samotnej technológie potlače, počtu zvolených produktov či množstva farieb, ktoré je nutné použiť pri potlači.
Grafické podklady je potrebné dodať v krivkovom formáte, v tomto prípade sú ideálne PDF, CDR, AI, PSD a EPS.
V našom katalógu si môžete vybrať originálne kalendáre a diáre za výhodné ceny. Vieme Vám ich však vyrobiť aj na mieru. Nechajte si poradiť a kontaktujte naše obchodné oddelenie.
- Účtovanie reklamných predmetov: Ako na to? [Postup]
- Antistresové pomôcky: Pomôžu vám zbaviť sa stresu?
- Work-life balance: Praktické tipy na šťastný a úspešný život
- Ako vás smart hodinky nakopnú k zdravšiemu životnému štýlu?
- Čo je wellbeing a ako ho podporiť na pracovisku?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Ako na propagáciu vašej značky?
- Darujme nemocniciam písacie potreby
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamné predmety a korporátny dizajn
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- 5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
- Porazte konkurenciu nápaditosťou