Novinky zo sveta reklamných predmetov
Prijímate dostatok tekutín? Tieto rady vám zaručene pomôžu k správnej hydratácii.
Ak si myslíte, že omaľovánky sú len pre deti, ste na omyle. Spoznajte s nami čaro antistresových omaľovánok pre dospelých.
Potrebujete zvýšiť produktivitu? Poradíme vám, ako na to.
Universal Serial Bus (USB), alebo „univerzálna sériová zbernica“ je mechanizmus používaný na pripojenie periférnych zariadení k počítačom. Všetko o populárnych USB kľúčoch sa dočítate v našom článku.
Sú všade okolo nás, ale málokto sa pozastaví nad ich pôvodom. Reklamné predmety. Odkiaľ sa vzali a akou cestou prešli sa dozviete v našom článku
Kalendáre a diáre sú nielen obľúbeným, ale aj praktickým darčekom, ktorým potešíte Vašich partnerov a zákazníkov. Vďaka nim si budú vedieť manažovať svoj čas a zároveň nezabudnú ani na dôležité sviatky, výročia, dovolenky či schôdzky.
Štatistiky ukazujú, že segment reklamných predmetov zažíva svoj rozmach a aj v roku 2022 sú propagačné produkty stále efektívnym nástrojom na vytváranie povedomia o Vašej značke
Slovenské nemocnice sa pasujú s ďalším problémom - nedostatkom písacích potrieb. Rozhodli sme sa preto nemocniciam poskytnúť tisícky pier a vyzývame aj ostatné agentúry, aby sa k dobročinnej iniciatíve pridali.
Prebudenie by nebolo také isté bez dobrej šálky kávy. Z tohto dôvodu má takmer každý doma skrinku plnú keramických hrnčekov, od hrnčekov s potlačou rodinných fotografií až po hrnčeky s vtipnými výrokmi.
Vďaka krásnej palete rôznych prírodných farieb, je jeseň obzvlášť farebným obdobím. Listy na stromoch sa najskôr sfarbujú do žlta, potom do červenej farby až nakoniec zostanú hnedé.
Pripravili sme pre vás zoznam základných ekologických materiálov, ktoré by mal poznať každý človek, ktorý sa zaujíma o našu planétu. Pri ďalšom nákupe si vyberte produkty vyrobené práve z nich.
Reklamné tričká sú jedným z najobľúbenejších predmetov v širokej škále darčekov. Určite si pamätáte to staré tričko, ktoré ste dostali, že po niekoľkých praniach úplne zmenilo tvar a stratilo farbu.
Reklamné predmety môžu byť praktické. Môžu byť elegantné. Ale i nápadité. Čaro reklamných predmetov však spočíva najmä v tom, že môžu byť praktické, elegantné i nápadité.
Jedným z nástrojov marketingu, ktorým možno firmu odlíšiť od ostatných a vytvoriť tak jej jedinečný a špecifický profil, je tzv. firemná identita, ktorej hovoríme aj korporátna, alebo corporate identity.
Pri výbere sa rozhodujte podľa toho, aký typ reklamného predmetu chcete darovať a najmä, komu ho chcete darovať. Najefektívnejšie sú praktické darčeky, ktoré budú klienti aj reálne využívať.
CreoCom prináša návod, ako sa účinne a efektívne odlíšiť od konkurencie a vytvoriť aj z malej firmy značku. Týchto 5 nasledujúcich krokov Vám napovie a poradí, ako sa jednoducho, no pritom efektívne zviditeľniť.
Investovať do reklamných predmetov nie je dnes už pre žiadneho podnikateľa celkom nemožné. Aby sa Vám však Vaša investícia vyplatila, treba výberu vhodného reklamného predmetu venovať zvýšenú pozornosť.
POŠLITE NÁM DOPYT EŠTE DNES

CENOVÁ PONUKA
DO DVOCH HODÍN

VEĽKOOBCHODNÉ
CENY

KONZULTÁCIA
S OBCHODNÍKOM
Copyright 2006 - 2023 © CreoCom.sk