Darujme nemocniciam písacie potreby

Slovenské nemocnice sa pasujú s ďalším problémom - nedostatkom písacích potrieb. Rozhodli sme sa preto nemocniciam poskytnúť tisícky pier a vyzývame aj ostatné agentúry, aby sa k dobročinnej iniciatíve pridali.
Pomoc nemocniciam v čase pandémie môže mať rôznu podobu - či už ide o finančnú zbierku, nákup respirátorov alebo dokonca občerstvenie zadarmo. V CreoCome chceme uľahčiť neľahkú úlohu našich zdravotníkov a spúšťame iniciatívu na darovanie písacích potrieb do slovenských nemocníc.
Fakt, že s písacími pomôckami je v nemocniciach problém, nám potvrdila aj pani doktorka z našej trnavskej nemocnice: “Túto výzvu vnímam veľmi pozitívne, nakoľko ako zdravotníci napriek výdobytkom modernej techniky každý deň používame klasické písacie potreby. Píšucich pier u nás nikdy nie je dosť, často si ich musíme zabezpečovať sami. Prihodilo sa mi už veľa vtipných príhod, keď mi moje obľúbené pero náhle zmizlo a objavilo sa za pár dní v rukách nejakého kolegu. Na takých situáciách sa vždy zasmejeme a povieme si, že aj tak sme všetci jedna veľká rodina,” priznala pani doktorka Dominika Vargová.
Nápad pomôcť nemocniciam darovaním písacích potrieb sme dostali po tom, ako nás o takúto pomoc poprosila priamo jedna zdravotná sestra. “Oslovila nás sestra z centrálneho príjmu jednej z veľkých slovenských nemocníc s výzvou na takúto materiálnu pomoc. Priznala, že lekári či sestry si častokrát musia perá kupovať na vlastné náklady. My sme samozrejme na výzvu reagovali kladne a perá sme nemocnici poskytli zadarmo,” vysvetľuje náš IT analytik Martin Babic.
Nechceme však ostať len pri jednorázovej pomoci. Vyzývame preto nemocničné oddelenia, ktoré sa pasujú s týmto problémom, aby vyplnili formulár so žiadosťou o písacie potreby a o všetko ostatné sa už postaráme.“ Máme pripravených niekoľko tisíc pier, ktoré vieme nemocniciam poskytnúť. Podľa záujmu vieme zabezpečiť pre každé oddelenie 100-200 pier. Stačí vyplniť formulár a o ostatné sa postaráme,” dodáva Babic.
Zároveň chceme osloviť aj konkurenčné spoločnosti, aby sa pridali a neváhali s poskytnutím nevyužitých reklamných predmetov nemocniciam, ktoré ich potrebujú. Reklamné agentúry majú bežne na sklade nepoužité perá, hrnčeky, trička, polokošele, respirátory, hračky a iné predmety, ktoré nakoniec neputovali ku klientovi z rôznych dôvodov. “Tieto reklamné predmety sú plne funkčné, ale mohli byť len potlačené napríklad iným farebným odtieňom, ktorý sa klientovi nepáčil. Pravidelne ich rozdávame napríklad do detských domovov a teraz by sme radi pomohli aj nemocničným zariadeniam. Stačí, aby sa nám záujemcovia z radov nemocníc ozvali a my sa im budeme snažiť pomôcť v čo najväčšej možnej miere,” vysvetľuje Babic.
Aj počas prebiehajúcej tretej vlny si lekári a sestry, ktorí už viac ako rok bojujú s pandémiou COVID-19 v prvej línii, zaslúžia nielen našu úctu, ale aj pomoc.
- DTF potlač na textil: moderná a spoľahlivá pre každý merch
- Firemná identita: Čo to je, z čoho sa skladá a prečo je základom úspešnej značky
- Ako sa správne starať o textil s DTF potlačou, aby vydržal čo najdlhšie
- Uteráky - ideálny darček pre klientov a silný nástroj brandingu
- Zvýšte svoju viditeľnosť na sociálnych sieťach pomocou reklamných predmetov
- Farba roka alebo dizajn manuál? Čo by malo ovplyvniť výber reklamných predmetov?
- Ofsetová tlač: Ako funguje a prečo je stále populárna
- Zlatý rez: Čo to je a ako ho využiť v dizajne?
- Digitálna tlač: Tipy pre lepšiu kvalitu a úsporu nákladov
- Firemné oblečenie: ako vplýva na firemnú kultúru?
- Darčeky pre zamestnancov: Ako vybrať vhodné firemné darčeky?
- Účtovanie reklamných predmetov: Ako na to? [Postup]
- Antistresové pomôcky: Pomôžu vám zbaviť sa stresu?
- Work-life balance: Praktické tipy na šťastný a úspešný život
- Ako vás smart hodinky nakopnú k zdravšiemu životnému štýlu?
- Čo je wellbeing a ako ho podporiť na pracovisku?
- Tipy na najlepšie teambuildingové aktivity
- Čo je motivácia a ako ju viete zlepšiť?
- Psychologické princípy za úspechom reklamných predmetov
- Čo je to branding a prečo ho potrebujete?
- Dôležitosť pitného režimu a tipy, ako ho dodržiavať
- Spomaľte vďaka antistresovým omaľovánkam + omaľovánky zadarmo na stiahnutie
- Plánovač produktivity: Ako prevziať kontrolu nad svojim časom a úlohami
- Všetko, čo ste chceli vedieť o USB kľúčoch
- História reklamných predmetov
- Myslite na nákup kalendárov a diárov už v septembri
- Ako na propagáciu vašej značky?
- Ako sa vyrábajú hrnčeky na kávu
- Psychológia farieb pri výbere reklamných predmetov
- Základné ekologické materiály
- Ako vybrať dobré reklamné tričká
- Reklamné predmety trochu inak
- Reklamné predmety a korporátny dizajn
- Reklamný predmet, ktorý nikdy neomrzí
- 5 jednoduchých krokov, ako sa odlíšiť od konkurencie
- Porazte konkurenciu nápaditosťou
Perá a písacie potreby
Zápisníky, bloky, portfólia
Fľaše, hrnčeky, termosky
Kľúčenky, šnúrky na krk
Zapaľovače
Dáždniky, slnečníky
Ekologické predmety
Reklamné predmety pre deti
Vianoce
Tričká
Polokošele
Košele
Mikiny
Vesty
Bundy
Športové oblečenie
Reflexné odevy
Ostatný textil
Šatky, šály, kravaty, rukavice
Čiapky
Deky, uteráky
Plátené tašky
Nákupné tašky
Tašky na dokumenty
Tašky a obaly na notebooky, ipod, tablet
Ruksaky, batohy, tašky na rameno
Cestovné tašky
Športové tašky
Príručné tašky, ľadvinky
Špeciálne tašky
Peňaženky
Zákazková výroba
Papierové tašky
Darčekové tašky
Kalendáre
Diáre
Notesy
Novoročenky
Ostatné kalendáre a diáre
Powerbanky
Nabíjačky
Chytré hodinky
Audio
Ostatná elektronika
Slúchadlá
Počítačové doplnky
Telefóny
Káble
SSD disky
Adaptéry
Zvlhčovače vzduchu
Ventilátory