O nás

PSI member CreoCom

Sme reklamná agentúra s dlhodobou tradíciou, sme CreoCom. Na slovenskom i českom reklamnom trhu pôsobíme už od roku 2005. Sme členom celosvetovej členskej organizácie PSI, ktorá združuje najvýznamnejšie reklamné agentúry z celého sveta. Zabezpečujeme dodanie i potlač najrôznejších reklamných a darčekových predmetov, pričom veľký dôraz kladieme najmä na vzájomnú komunikáciu a rýchlosť realizácie Vašej zákazky. Náš profesionálny tím, ktorý má s reklamou dlhoročné skúsenosti, vám dokáže odborne poradiť.

Na všetky reklamné predmety, ktoré nájdete v našej ponuke, je možné aplikovať Vaše logo. Logo tvorí povedomie o značke (image-building) a je veľmi dôležitou súčasťou propagačného štýlu vašej spoločnosti (v dnešnej dobe môžeme často počuť pojem "Corporate identity"). Prezentácia vášho loga je významným činiteľom v komunikácii s vaším okolím a kvalita jeho prevedenia je tou najdokonalejšou vizitkou vašej spoločnosti.

Agentúry, distribučné firmy reklamných predmetov či tlačiarenské spoločnosti majú u nás nárok na veľkoobchodnú zľavu.

Keďže spolupracujeme priamo s dodávateľmi z Ázie, finálna cena reklamného predmetu nie je navýšená o žiadne medzičlánky.

 

Prinášame najnovšie svetové trendy

Pravidelne sa zúčastňujeme výstav v Európe a Ázii, aby sme pre vás mohli priniesť najnovšie trendy z oblasti reklamných predmetov.

 

Záleží nám na životnom prostredí

 

Napísali o nás

Podnikajte.sk Internetový magazín Podnikajte.sk

Trnavský CreoCom je dnes slovenskou špičkou vo svojom odbore. Ak máte niekde na stole reklamné USB, je veľká šanca, že pochádza práve od nich - za vyše desaťročie svojej existencie ich priviezli už takmer dva milióny. Na začiatku však nechýbalo mnoho a ich sen o podnikaní by stroskotal.

Trnavskyhlas.sk Týždenník Trnavskyhlas.sk

Na začiatku bol nápad dvoch mladých ľudí. Vyplnili dieru na trhu a otvorili si spoločnosť na výrobu reklamných predmetov. Stavili na USB kľúče a dnes sú jednotkou na slovenskom trhu. Spoločnosť CreoCom ich za viac ako jedenásťročnú éru svojej existencie rozdistribuovala už asi dva milióny.

Ezisk.sk Odborný časopis Ezisk.sk

Každá firma má zaužívané rozličné aktivity, alebo hodnoty, ktoré ju vedú k rastu a prosperite. Pritom je veľmi pravdepodobné, že každá firma ich má iné. Tieto hodnoty najčastejšie do firmy prinášajú zakladatelia a sú to práve oni, ktorí vedia, ako tieto hodnoty spadajú do kontextu fungovania celej firmy.